Leerlingen Accelerando slagen voor muziekexamens!

Dit jaar hebben maar liefst 14 leerlingen van de Koninklijke Fanfare Accelerando uit Sint-Annaland een muziekexamen afgelegd bij de Zeeuwse Muziekschool of via de nationale muziekbond KNMO. Allen zijn geslaagd en daar is de vereniging zeer trots op.

Hierbij een compleet overzicht:

Geslaagd voor het A-examen: Sietske van Vossen (met lof), Damian Elenbaas, Gwen Westdorp, Daniel Geluk, Lillian Löhrer, Tesse Quist en Miranda Mol (theorie)

Geslaagd voor het B-muziekexamen zijn: Marleen van der Moere, Julia Geluk, Petrina Geluk, Esther van Hemert, Dyon Quist, Swen Uyl en Menno Vroegop

Na de zomervakantie treden de geslaagden voor het A-examen toe tot de slagwerkgroep of het fanfareorkest van de vereniging. Wederom een flinke vernieuwing en verjonging voor beide onderdelen van de vereniging.