Ook een blaas- of slagwerkinstrument leren bespelen? Voor jong en oud hebben we muzieklessen in de aanbieding. Enthousiaste en deskundige docenten leren je stap voor stap de geheimen van musiceren te ontdekken. Een vaardigheid waar je veel plezier aan gaat beleven. Onze vereniging stelt gratis een instrument ter beschikking. Daarnaast worden ALLE lessen wekelijks in onze eigen leslokalen gegeven. Dichterbij huis is bijna niet mogelijk!

Wil je liever een eigen instrument dan maken we dat extra aantrekkelijk met ons instrumentenfonds. Je leent dan geld van de vereniging om daarmee je nieuwe instrument aan te schaffen. Je lost in maandelijkse termijnen af en betaalt slechts 0% rente. Leuker kunnen we het niet maken!

Wil je ook muziekles gaan volgen via Accelerando, dan kun je Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. opnemen met Imanda van Vossen. Heb je al ervaring als muzikant dan is de weg naar de slagwerkgroep of het fanfareorkest snel gemaakt. In overleg met dirigent of instructeur bekijken we samen hoe jij een waardevolle bijdrage kunt gaan leveren.