Op zaterdagavond 2 juni organiseren we Kidz in Concert with Accelerando. Komt u ook?

Tijdens Kidz in Concert kunt u luisteren naar optredens van zeer jeugdige muzikanten. Wat denkt u van de allerjongste leerlingen van obs De Casembroot, die spelenderwijs bezig zijn met hun algemene muzikale vorming? Of kinderen uit groep 4 en 5, die driftig aan het studeren zijn op de blokfluit? En kent u de orkestklas nog? Deze is van start gegaan na onze MegaMuziekMarathon in 2015. Een heus schoolorkest gevormd door enthousiaste leerlingen van groep 7. Inmiddels alweer de derde editie, en vanaf de start onder leiding van dirigent Pieter-Jan van den Berg.

Ook de drie onderdelen van Accelerando komen aan bod: de samenspeelgroep o.l.v. dirigent Pieter-Jan van den Berg, de slagwerkgroep o.l.v. instructeur Johan van Vossen en het fanfareorkest o.l.v. dirigent Dick Verhoef.

Met dit concert geven we graag meer inhoud en zichtbaarheid aan onze muzikale samenwerking met openbare basisschool De Casembroot. Samen met de Zeeuwse Muziekschool vormen wij de Gouden Driehoek, wat resulteert in een doorlopende leerlijn muziek in zo goed als alle klassen van de basisschool. Waarvan u dus verschillende onderdelen kunt beluisteren tijdens Kidz in Concert.

U bent van harte welkom tijdens dit concert. De verkoopprijs is EUR 2,50 per kaart. De verkoop start op maandag 21 mei. Echter, als vriend van Accelerando profiteert u van voordeel. De kaarten liggen namelijk al vanaf maandag 14 mei voor u klaar. En bent u lid van onze Club van 50? Dan is de toegang (voor max twee personen) nog gratis ook!