Op dinsdag 2 juli geeft het fanfareorkest een pleinconcert voor de deur van de Annahof.

Op dinsdag 2 juli sluit het fanfareorkest van onze vereniging het seizoen af. Dat doen we met een pleinconcert voor de deur van de Annahof. We spelen onderaan de trappen tussen dorp en haven. Liefhebbers van muziek zijn van harte welkom om te komen luisteren.

Traditie
Het is haast een traditie om in de laatste week voor de zomervakantie een pleinconcert te geven. Leuk om te doen, want zo brengen we de muziek echt naar het dorp. Daarbij is de gekozen locatie, voor de deur van de Annahof, ook lekker centraal.

Dorp waar muziek in zit
Het fanfareorkest geeft een concert van een klein uur. We spelen werken als Hallelujah van Leonard Cohen en Sway van onder andere Michael Bublé. Ook voeren de muzikanten Pequena Czarda uit, met als soliste op de altsax Chantal Hage. Musical Village is een stuk van de bekende fanfarecomponist Jacob de Haan. Vrij vertaald betekent het ‘Een dorp waar muziek in zit’, dat prima past bij Sint-Annaland.

Het pleinconcert van Accelerando vindt plaats op dinsdag 2 juli om 19.30 uur, onderaan de trappen en voor de deur van de Annahof. Bij slecht weer spelen we in de Muziekzaal van de Wellevaete.