Op maandag 23 december organiseren wij de kerstmusical Het Mooiste Geschenk.

Liefhebbers van muziek, zang en toneel, komen aan hun trekken bij Accelerando. We organiseren een kerstmusical op maandagavond 23 december. Deze musical, met de naam Het Mooiste Geschenk, vindt plaats in de sportzaal De Wellevaete te Sint-Annaland.

Dit keer geen standaard kerstconcert, maar een heuse musical, opgevoerd door leerlingen en leden van onze vereniging. De musical is een tijdloos verhaal over zorgen voor elkaar en je naasten.

Het verhaal
Het verhaal voert de toeschouwer naar het Verre Oosten. Koning Balthasar ziet op een dag een héél bijzondere ster. De Koning van de Vrede is geboren. Nog diezelfde dag vertrekt hij om de nieuwe koning te begroeten. Zijn zoontje Joezoef wil ook graag mee, maar mag niet zijn vader. Joezoef besluit stiekem zijn vader achterna te reizen. Hij neemt drie geschenken mee: een bal, een boek en zijn hond Lotje. Uit medelijden met anderen geeft hij onderweg al zijn geschenken weg en komt dus met lege handen aan.

De rollen worden gespeeld door leerlingen en leden van Accelerando. Zij worden begeleid door het fanfareorkest onder leiding van dirigent Dick Verhoef. Naast de musical treden deze avond ook op, de samenspeelgroep onder leiding van dirigent Pieter-Jan van den Berg en slagwerkgroep onder leiding van instructeur Johan van Vossen.

Kaartjes
Het Mooiste Geschenk vindt plaats op maandagavond 23 december. Aanvang is 19.30 uur. Eenieder is van harte welkom tijdens dit concert. Kaartjes zijn te koop vanaf maandag 2 december, bij Cadeaushop Sint-Annaland aan de Voorstraat. Leden van onze Club van 50 kunnen ze bestellen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.