Wees een kanjer en steun de Anjer!

Van 22 tot 30 mei collecteren we voor het Prins Bernhard Cultuurfonds. Voorgaande jaren verschenen de leden van onze vereniging nog aan de deur, maar door de coronacrisis collecteren we dit jaar online.

Om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan wordt er dit jaar niet fysiek, maar online gecollecteerd. Voor de leden van de vereniging wordt dit wennen en aanpassen. Deze bijzondere manier van collecteren is namelijk voor iedereen nieuw.

Van 22 tot 30 mei kunnen we een Whatsapp bericht doorsturen met een betaalverzoek. De ontvanger kan via dit verzoek een bedrag naar keuze doneren en steunt op deze manier de vereniging. De betaallink zal ook gedeeld worden op social media.

De Anjeractie is een jaarlijks terugkerende collecte waarbij de leden van Koninklijke Fanfare Accelerando in Sint-Annaland collecteren. De Anjeractie, een initiatief vanuit het Prins Bernhard Cultuurfonds, is er om cultuur in de buurt levend te houden. Het fonds geeft verenigingen de kans om hun clubkas aan te vullen en de mogelijkheid te investeren in instrumenten, kleding of oefenruimte.