Op zaterdag 16 april is de tweede ophaalronde voor Accelerando's Maximale Rommelmarkt.

Ook dit jaar organiseert de Koninklijke Fanfare Accelerando te Sint-Annaland een rommelmarkt op Koningsdag. Sinds de overstap naar de veilinghallen in 2001 is deze rommelmarkt uitgegroeid tot één van de grootste in de regio, vandaar de naam Accelerando’s Maximale Rommelmarkt. Op zaterdag 16 april halen de leden van de muziekvereniging voor het eerst weer spullen bij u op.

Tussen 9.00 en 12.00 uur rijdt men door het dorp. Plaats de speciaal rondgebrachte gele flyer duidelijk zichtbaar achter uw raam. De spullen worden dan bij u aan de deur opgehaald. Daarnaast kunt u het zelf ook nog afgeven op dinsdagavond 26 april bij de veiling van Sint-Annaland. Nog vragen? Bel met 06-15 09 44 35.