Drie Bergse en één Thoolse A voor senioren in Wellevaete te Sint-Annaland.

Ter gelegenheid van ons 135-jarig bestaan organiseren we dit jaar een serie van vier activiteiten voor de senioren van Sint-Annaland. De eerste is achter de rug en de tweede staat gepland voor vrijdagmiddag 27 mei.

In de muziekzaal van Gemeenschapscentrum de Wellevaete in Sint-Annaland verzorgt de bekende dichter/schrijver Paul Asselbergs uit Bergen op Zoom een bijzondere lezing over de 4 A’s; Asperges, Aardbeien, Ansjovis én (de Thoolse) Aardappelen. Zijn gedichten zijn op muziek gezet door Pierre van Broekhoven die op piano zangeres Janine Vroegop-Pleune gaat begeleiden tijdens deze middag.

Naast horen wordt het vooral ook beleven! Alle vier de A’s zijn namelijk ook te proeven. De toegang is gratis voor alle inwoners van Sint-Annaland vanaf 65 jaar. Tot zolang de voorraad strekt kan er één tot maximaal twee toegangsbewijzen worden opgehaald bij Boekhandel Heijboer aan de Ring 66 te Sint-Annaland.

Deze activiteiten zijn mede mogelijk gemaakt dankzij de opbrengst van de MegaMuziekMarathon in 2015 en daarnaast de inzet van de leden van onze muziekvereniging.